• Resultater fra foreldreundersøkelsen 2023

Vår barnehage fikk en svarprosent på 92,8 %, så tusen takk til alle som tok seg tid til å svare på undersøkelsen. Vi er super stolte over resultatet av undersøkelsen hvor vi scorer 4,8 på tilfredshet. Det er godt å se at foreldrene er fornøyde med barnehagen og personalets arbeid.

26.02.2024 12.15
  • Se flere aktuelle saker i arkivet...

Laster..

Barnehagens vedtekter

Vedtekter for Samvirkeforetaket Brøttet barnehage SA, org. nr. 988278750 Vi har delt opp vedtektene i to. Dette fordi selskapets vedtekter er styrt av samvirkeloven og barnehagevedtektene er styrt av barnehageloven.

Samarbeidsutvalget - SU

Samarbeidsutvalget skal være et rådgivende, kontaktskapende og samordnende organ med representasjon av foreldre og personale. SU-representanter velges på foreldremøte i september for kommende barnehageår.